FANDOM

Mooncake ilk önce serinin Birinci Bölümünde belirir. Gary başlangıçta Mooncake'i filmde bir piksel hatası olduğunu düşündü sonra yüz yiyici olduğunu zannetti. Fakat öyle olmadığını anladığında en iyi dostu oldu.

Mooncake, süpernovaya gitmek üzere olan bir yıldızın yanında bulunan Scarlet Lance filosu tarafından keşfedilen yeni bir uzaylı türüdür. Lord Kumandan defalarca onu avlamaya çalışır.

Gary, dizinin başlangıcında onu bulduğunda, çocukluğundaki bir anısından sonra Mooncake adını verir; anısı ise Gary'nin babasının ölmeden önce kendisine verdiği tırtıl. Bölüm 8'de, enerji dalgası ve anti madde patlaması ile son boşluğu kapattığında Mooncake'in yaratıldığı gösterilmiştir.

Görünüm Edit

Mooncake'in tasarımı inanılmaz derecede basit. Yeşil bir teni var ve görünür bir burnu yok. Başı oval biçimlidir, iki güdük eki ve küresel uçlu anteni vardır.

Kişilik Edit

Mooncake, yaptıklarından dolayı kendinden nefret eden güvenilir, ancak güçlü bir "gezegen yok edici" dir. Mooncake, Gary'ye çok açık, çünkü Mooncake'in karşılaştığı ilk yaşam formu gibi görünüyor. Mooncake, Gary'e göre "yüz sarıcı" dır. Lord Kumandan'ın ve Mooncake'i Son Uzay'ın anahtarı olarak sömürerek kendisini hayatta tutma niyetinden hoşlanmaz.

Mooncake, Gary'ye çok sadık ve arkadaş canlısı ve onu sık sık koruyacaktır. Ayrıca, KVN'e sinirlendiği zamanlar gibi, Gary'nin birkaç karakter özelliğini de yakaladı.

Yetenekler Edit

Mooncake, gezegenleri yok edebilen vücudundan büyük yeşil enerji patlamaları yaratabilir. Bu patlamaların gücünü istediği gibi değiştirebilir.

Ayrıca insanları yardımsız kaldırabilir ve kaldırırken Gary ve Avocato'yla bile uzayda inanılmaz hızlı uçabilir. Aynı zamanda çok zekidir, konuşulan dili ve duyguları anlayabildiği görülmektedir. Mooncake, uzayda havasız da nefes alabilir.

İlişkiler Edit

Gary - En İyi Arkadaş Edit

Mooncake, Gary'i, muhtemelen Lord Kumandan'ın peşinden koştuğu bilinmeyen bir yerden "uçarken" buldu. Her ikisi de bir bağlantı paylaşıyor ve ortak bir amacı var; Gary'nin Mooncake’deki iyiyi yıkıcı potansiyelinden önde tutmak. Mooncake, Gary'ye karşı çok cana yakın ve Gary, Mooncake'ye çok sadık. Gary, Mooncake'ı korumak için her şeyi yapardı ve Mooncake, genellikle Gary'i kurtarmak için kendisini riske atıyor.

Avocato - Arkadaş Edit

Avocato, Lord Kumandan'a teslim etmek amaçla galakside Mooncake'yi arıyor. Bununla birlikte, Gary ile kağıt oynadıktan sonra, Mooncake'e ısınır ve Avocato'nun 5. bölümde ona güvenir. Mooncake, Avocato'ya güvenir ve hatta sırtına binmesine izin verir.

KVN - Arkadaş Edit

Mooncake, Galaksi Bir ekibindeki çoğu insandan KVN'e karşı daha yumuşak ve arkadaşça görünüyor, ancak bazen KVN tarafından rahatsız ediliyor gibi görülüyor. O ve KVN, zorla veya bir seçim olsun, gösterideki en korkunç durumlardan bazılarında hemfikirdir.

Nightfall - Düşman Edit

Nightfall, Mooncake'in Gary'nin zaman paradoksunun temeli olduğunu ve Gary araya girene kadar onu yok etmeye kararlı olduğunu düşünüyor. Mooncake ondan korkuyormuş gibi görünüyor.

Lord Kumandan - Düşman Edit

Lord Kumandan, Mooncake'in Muazzam Gücünü Son Uzaya ulaşmak için kullanmaya çalışıyor. Mooncake ona karşı yoğun bir nefret ve aynı zamanda korku duyar.

Sözleri Edit

  • "Chookity Dookity"
  • "Chookity-pok"
  • "Woooahhh"
  • "Awwwwwww!"
  • "Wow"
  • "Chookity-pah"
  • "Chookity"
  • "Ooooh"

Galeri Edit

Wiki-wordmark

Galerisi için tıklayın.
Mooncake.